Kontrast:
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakończenie wakacji 2018 – relacja

Nasze wakacje zakończyliśmy wspólnie bardzo ciekawie, kolorowo i na wesoło.
Sołtys i Rada Sołecka wraz z grupą rodziców w ramach gminnej akcji pn. „Podaruj mi lato” dla wszystkich naszych dzieci i młodzieży  zorganizowali czterodniowe zakończenie wakacji 2018.
Na tę okazję na placu zabaw został rozstawiony duży namiot:
Brak opisu obrazka

Dzień pierwszy – środa 29.08  od godz. 11.00 do 13.00 odbyły się warsztaty w drewnie, które prowadził Pan Dariusz Pawłowski.  To był dla nas pierwszy raz - wyjątkowe warsztaty twórcze w drewnie. W warsztatach prowadzonych przez rzeźbiarza Dariusza Pawłowskiego było twórczo i kolorowo. Podczas zajęć wykonywaliśmy piękne koty. Wycięte  z drewna lipowego i naturalnej kory drzewnej koty,  ozdobiliśmy malując kolorowo farbami akrylowymi. Dziecięca wyobraźnia jest tak bogata, że wystarczy odrobina fantazji, aby stworzyć coś pięknego, nowego i naturalnego, a każda rzecz wykonana samodzielnie najbardziej cieszy i pobudza do jeszcze większego zaangażowania. Warsztaty w drewnie Pana Dariusza Pawłowskiego z pewnością nauczyły nas nowych umiejętności i oswoiły z drewnem. Każdy uczestnik warsztatów mógł zabrać swojego kotka do
domu.

Dzień drugi – czwartek 30.08. Tego dnia miała odbyć się balonowa wojna na „ Niwach’. Niestety, pogoda troszkę nam pokrzyżowała plany. W czasie na oczekiwanie przejścia zachmurzenia i opadów deszczu odbyło się kilka fajnych zabaw, które poprowadziła Pani Magda. Było ciekawie, wesoło i zarazem dużo radości. Niestety deszcz bez ustanku  padał… Paindball, który był zaplanowany na ten dzień musieliśmy przenieść na inny termin. Ale kochani, nic się nie martwcie, co się odwlecze to nie uciecze, 1100 wodnych balonów czeka na Was, na wasze rozgrywki w balonową wojnę. Jak tylko pogoda nam dopisze, zbierzemy się i tą bitwę rozegramy…

Dzień trzeci – piątek 31.08 Oj działo się… Nasza Pani Magda Gleń przygotowała  kolorowe  gry, nikt tego wieczora się nie nudził. Podczas zabaw emocje sięgały zenitu!  Była muzyka grana na kolorowych rurkach, kolorowa chusta, pod którą można było się schować.. to dopiero było magia. Kolorowy rzut do celu, przeciąganie liny i pokonywanie żółtych przeszkód z zamkniętymi oczami.

Po tak spędzonych aktywnie  kolorowych 3 godz.  o godz. 20.00 czekała na nas przepyszna kolacja, którą przygotowała nad palącym się ogniskiem Pani Edyta Nanko. Pieczone kiełbaski, krupioki oraz grzanki z posypką… Aż w końcu nadeszła długo oczekiwana chwila – noc w namiocie. Nie zapomniane chwile tego lata… o 21.00   rozpoczął się seans filmowo – bajkowy, który trwał do późnych godzin nocnych.

Dzień czwarty – sobota 01.09 wspólnie zjedliśmy pyszne śniadanie. Były płatki z mlekiem, kolorowe kanapki i herbatka.
Te cztery wspaniałe dni, nocka i wspólne śniadanie na świeżym powietrzu w naszym Stobrawskim  Parku Krajobrazowym, Grabczokowskich lasach na długo zostaną w  pamięciach… w naszych wspomnieniach z lat dzieciństwa...

W imieniu naszych tegorocznych 22 uczestników zakończenia wakacji w Grabczoku,  serdeczne podziękowania kierujemy do: Pana Wójta Andrzeja Puławskiego za pomoc finansową oraz  prowadzoną od wielu już lat akcję pn „Podaruj mi latu” dzięki której nasze dzieci mogą aktywnie spędzić wolny czas podczas wakacji. Podziękowania kierujemy również do Pani Magdaleny Gleń, jak również  Paniom Teresie Murach, Karolinie Rapacz, Edycie Nanko. Dziękujemy również  panom, którzy pomogli przy rozłożeniu namioty i jego rozbiórce oraz dla wszystkich pozostałych osób, które brały udział w organizacji czterodniowego zakończenia wakacji 2018  w naszej miejscowości.

Tekst i fotorelacja – Sołtys Klaudia Gustaw